Tävlingskaka

Jag råkade bläddra igenom en Kotiliesi-tidning igår och fastnade för en liten annons om en kaktävling som var på kommande. När jag märkte att sista inlämningsdatumet för kakbilder var just igår (5.6.2011) var det bara att sätta sig framför datorn och välja kaka. Men oj, va svårt! Efter mycket funderande valde jag Hello Kitty-kakan som jag gjorde förra sommaren till Idas kalas (här).

Den som vill kan gå in på Kotiliesi-hemsidan och rösta, gärna på min kaka! :-) Här är länken till Minigrip-kakkukilpailu. Tack! :-)





Hello Kitty-kakan till Idas 2-årskalas.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det tycks gå bra för dig i tävlingen! Jag kikade just igen (röstat har jag gjort redan tidigare :) ), och din kaka hade 45 röster, o den på andra plats 27! Vad vinner du sen? Du måst uppdatera hur det går... ;)



PS! Jag röstade inte på din kaka BARA för att den var din, den är faktiskt jätte fin också!

2011-06-15 @ 06:27:39
URL: http://lindas-hemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0