Ida 3 år

Vår lilla flicka blev 3 år i slutet av juli och vi hade kalas för tjocka släkten och många vänner. Det blev mycket bakning och det älskar jag ju. Lite stressigt förstås när allt ska vara färdigt till en dag + att allt annat vanligt i hushållet ska skötas. Men det blev ett fint kalas med härligt väder och nu ska jag sätta in bilder på alla bakverk. Recepten kommer senare.



Jordgubbsprinsesstårta.


Mimmi Pigg-tårta med Hello Kitty-cakepops i bakgrunden.



Mini morotscupcakes.



Lingon- och kinuskicheesecake.



Förväntansfulla födelsedagsbarnet (o mamman) som snart ska blåsa ljusen på tårtan.


Ida tackar alla som kom på kalaset och för de fina presenterna!!

Kommentarer
Postat av: Ica

2011-08-31 @ 19:02:14
Postat av: Ica

Hej! Jag bara undrar - när öppnas Lindas hembageri/cafe? Dina första kunder tror jag du redan har! :) Kram!

2011-08-31 @ 19:03:39
Postat av: Linda O Ida

Tack! Kanske en vacker dag öppnar jag dörrarna...! ;-D Kram!

2011-09-02 @ 12:25:13
URL: http://lindaoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0