Glada nyheter

Jag har haft en liten behövlig bloggpaus, av en glad orsak! Jag är gravid igen och lilla Ida ska bli storasyster!!! :-D Beräknade tiden är 1 oktober (+ - två veckor).

Detta trevliga fenomen har ju fört med sig illamående och ohjälplig trötthet, som inte riktigt vill gå över. Jag jämför ju med tiden då jag väntade Ida, och då ser det inte lovande ut. Nu är jag i vecka 11 och ja mådde dåligt med Ida långt över vecka 20. Stort *suck*. Konstigt hur snabbt man glömde bort dessa minussidor med graviditet... Men de kan ju bara bli bättre, eller hur!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! hälsa ochkså pappa och blivande storasyster

nyblivna farmor hälsar

2010-03-10 @ 19:30:06
Postat av: Linda

Oj!!! Grattis!!!!!!!! Roligt!



åå, det känns så länge sen jag sett dig, men jag vet inte när man ska hinna... Du har säkert fullt upp (redan förutom illamående och så), och jag har definitivt fullt upp! Jag kommer till Karis till påsken, men Kristian, Linda och Ellen kommer också då, + att det är en massa andra grejs då... Hmm.... Sommaren senast. :) (Har inte hela läseordningen än, så vet inte ens när jag är ledig före det än...)

2010-03-12 @ 05:30:40
URL: http://lindas-hemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0