Hello Kitty-tårta

Huj-uj, jag slösade just många pengar på baknings- och dekoreringstillbehör. Får se vad de blir för mästerverk, måste ju göra nåt fint till Idas två-årskalas.

För dryga veckan sen gjorde jag en provtårta med Hello Kitty-motiv. "Fin kaka, kissa kaka!" tyckte Ida. Ni får avgöra, bättre kunde den nog ha blivit. Det är bra att öva alltid nu och då. Tårtan är gjord på ett chokladrulltårtsbotten och jag satte ihop den i en rund skål. Den fylldes med jordgubbs- och mjölkchokladmousse och täcktes med marsipan och dekorerades med sugarpaste och lite lakrits till morrhår. Mycket god var den nog!





Kommentarer
Postat av: Milla

Va fin hello kitty tårta!

Glöm inte heller bort dopdekorationen jag beställde :).

2010-07-03 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0