Upp upp!

Ida har blivit så stor flicka! Igår på morgonen hittade jag henne i wc:n, stående (!!!), medan hon höll i med ena handen i batteriet och med andra drog hon i wc-pappret. Gissa om jag knyckte mig! Det var konstigt att se henne så, hon brukar ju alltid ligga på golvet ju. Så hela gårdagen och idag har denna nya färdighet övats, hon ska resa sig på alla ställen, fotpallen, soffan, stora blomkrukan, bänken i köket, etc. etc.... Lite gråt har det förstås blivit när hon har fallit och jag inte har hunnit fånga henne. Men så lär man ju sig.

"Så här duktig är jag!!"



För allra första gången var vi ute och lekte på gården idag. Jag hade filt och leksaker med fast Ida tyckte det var mest kul att dra i gräset. Hon orkade inte så länge, för hon var ganska trött redan när vi kom ut. Så vi gick en sväng i skogen brevid vårt hus och plockade vitsippor, katterna följde med. Sen blev det lunch och sovdags.

Skoj att leka ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0