Jippiiii! Ny dator!!!

Äntligen har vi slängt ut vår gamla skruttdator och köpt en ny!! :-D Och det var verkligen på tiden, man har ju hela tiden varit orolig att när kraschar den, när kraschar den... Den nya är så fin så fin och svart och blank och skärmen är yttepyttetunn, jämfört med den gamla klumpen!

Händelsen till ära måste jag lägga in ett så lyckat foto på pizzan jag bakade förra söndagen. Det är en pizza med parmaskinka och ruccola, jättemums var det, men Jaakko tyckte inte om skinkan så jag får laga den bara åt mig själv nästa gång!






Och en bild på Ida förstås! :-) Här står hon så fint och håller i soffbordet alldeles själv!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vink: Man får bjuda på pizza också!

2009-05-21 @ 11:28:36
Postat av: Mommo

Så fint du står!

2009-05-21 @ 11:30:34
Postat av: Milla

Inte råkar ni ha en webb kamera nu också då :)

2009-05-21 @ 18:12:31
Postat av: Marlene

...å hur e de med Skype? hälsn. från Prästkulla

2009-05-26 @ 19:40:30
Postat av: Linda O Ida

Vi har bara köpt en vanlig bordsdator med vanlig skärm, så det fanns inte en webkamera inbyggd. :-( Måste skaffa den skilt! Och så e vi så omoderna att vi inte heller har Skype!

2009-05-27 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0