Vackra vintern

I söndags vågade vi ut på promenad fast det var ca -10 ºC kallt. Men ååh vad det var värt det!! Det hade inte snöat ett enda gram men allting var vitt av frost. Jag lyckades nappa med kameran innan vi gick ut och fotade lite allt möjligt som jag hittade. Det är så skoj att fota med en bra kamera, när bilderna blir så lyckade. Här har jag valt ut de fyra bästa. Och för att aktivera mina blogg-läsare, får ni rösta på vilken som är allra bäst!



1. Isblomma




2. Solskenskotte





3. Gumnässtrand (ca 100 m från vårt hus)





4. Sagolik solnedgång.





Kommentarer
Postat av: Camilla

har svårt att bestämma mig,tror jag gillar den sista bästa, men 3:an är också fin...Äsch de är alla bra :)

2009-01-07 @ 18:55:36
URL: http://bloggen.fi/milla8
Postat av: Marlene

Hej å god fortsättning på 2009! Jag har också svårt att bestämma mej, tror ändå jag säger 4.

2009-01-07 @ 19:28:20
Postat av: Linda

Visst, alla är bra - men röstar HELT KLART på nummer 4! Fint fotat! :)

2009-01-08 @ 15:18:40
Postat av: Linda O Ida

Efter hela tre svar :-D kan jag meddela att nr. 4 vann tävlingen!! Jee!!! Tack för rösterna!

2009-01-13 @ 17:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0