Stora flickan

På måndagen fick vi besök av rådgivningstanten och en praktikant. Ida vägdes och mättes, och hon visade upp alla konster som hon kan. Vågen stannade på 8035g och längden blev 68,5 cm. Hon har bara vuxit 1/2 cm på en månad, men det är normalt när Ida bara har hittills fått ett riktigt mål per dag. Så från och med ett par dagar sen har jag börjat ge smakprov på havregröt mitt på dagen. Men ikväll så kommer Ida att få både en purémåltid mitt på dagen och gröt på kvällen. Sen efter ett par veckor börjar ska vi börja med gröt på morgonen också, och på det viset minskar jag sen på amningen.

Stackars lilla Wilma-katten har gått och blivit dålig. Hon har matvägrat nu ett par dagar, har haft lös mage och idag spydde hon. Hoppas att det går över snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0