En tand!

Oj vad dagarna flyger iväg, nu har det redan gått en vecka sen jag senast plitade ner nåt på vår blogg! Idas första tand är på väg!! Hon sov dåligt ungefär en vecka och vi funderade fram och tillbaka vad det kunde bero på... Men Ida svara på våra frågor själv när jag en morgon märkte att tandköttet börjat spricka upp. Tanden har inte kommit upp ännu, men när man trycker med fingret så känner man bra en vass liten tand. Ååh, min lilla flicka håller på att bli stooor! Och jo, det där rullandes blev det ju inte mycket av. Hon glömde nog bort hur man skulle rulla tillbaka till rygg, för hon har inte gjort det nu på länge. Däremot lyfter hon magen upp i luften när hon ligger på magen vilket resulterar i att hon glider bakåt! Det är ju många barn som börja krypa bakåt, kanske Ida blir en av dem!


Ida surfar...



På fredag kväll åkte vi och hälsade på ett par vänner som bor i Esbo. Vi blev över natten och Ida fick sova i sin nya fina Disney resesäng. Det gick hur bra som helst och var riktigt roligt att vara borta hemifrån. Ida somnade kl. nio ungefär och så satt vi uppe till två på natten och sjöng på Singstar och pratade om dittan och dattan.

Fotograferingsdax är det imorgon, jag har bokat tid hos en fotograf i Ekenäs och köpt en klänning åt Ida. Det ska bli spännande att se resultatet!


Kommentarer
Postat av: Milla

Oj, vad stoor hon har blivit!



Nico var en sån som först for bakåt innan han började krypa framåt :).



Många kramar!

2009-02-16 @ 05:45:07
URL: http://bloggen.fi/milla8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0