Egen simskola

Igår var Ida och jag till simhallen i Ekenäs. Vi for på tumanhand och det gick hur bra som helst. Det var ingen kurs eller så, för jag tycker det är alltför dyrt med babysim, utan vi bara plaska på lite grann i barnbassängen och så var det bra med det. Ida verkade tycka om det fastän hon var mera intresserad av alla männsikorna än av själva badandet. Det var mest pensionärer och barnfamiljer, och alla tyckte att Ida var så söt! Jag tror att vi skulle kunna fara kanske en gång varannan vecka, för det var riktigt roligt!

Wilma har blivit lite bättre också verkar det som. Men jag förstår inte vad våra katter har fått för sig nu igen... varken Elvis eller Wilma vill äta den mat jag ger åt dem... Har dom blivit så kinkiga, månne, men nog är det konstigt när inte ens rökt fisk duger! Ibland får jag för mig att dom protesterar lite för att Ida får i princip all uppmärksamhet, kanske jag bara inbillar mig men...

Jag har jobbat idag, som inhoppare för att det var flere som var sjuka på jobbet. Ida fick vara hos sin mommo under tiden. Skönt att göra lite annat emellan, komma ur "bebisbubblan" för en stund så att säga!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0