Tiramisu cupcakes

Nami nami blev de! Min mamma var på besök igår så jag ville bjuda på nåt gott. Jag har aldrig lagat tiramisu själv men tycker att det är jättegott. De här cupcakesen gjorde jag av ett torrkakebotten (lite annorlunda än vanligt), fuktade med kaffe och spritsade på mascarpone-florsocker-gräddblandning. Överst siktade jag kakaopulver. Jag ville inte sätta ut receptet än, för jag tycker att det behövs lite förbättringar.







Ida kan stå nu så fint utan stöd. Men endast ett pyttelitet halvt steg har hon tagit och det var nog i misstag. Men jag tror nog att det inte tar så länge till så springar hon runt i huset! :-)



Kommentarer
Postat av: marlene

Å, vilken stor flicka Ida blivit!

hälsn. från Prästkulla

2009-08-31 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0