Morgonstund har guld i mun

Eller hur det nu var... :-) Underbar fin morgon är det i alla fall och Ida är på så gott humör. Ida har ju börjat suga på tummen fast jag hela tiden försöker med tutten, men vad kan man göra. Jag har inte så stor lust att stiga upp mitt i natten och truga med tutten, när man väcks av världens tumsmackande. Lite flexibel får man väl vara. Det gulligaste var ändå det, för någon vecka sen, när jag märkte att hon sög på tummen och bytte ut den till tutten. Efter en liten stund när jag kollade henne hade hon ännu tutten i munnen, men tummen hade hon stoppat upp i näsan. :-D Nånstans måste man väl sätta tummen!


Myser i mammas och pappas stora säng med pyamas på.
  


Följer noggrannt med när mamma steker fiskpinnar och gör potatismos, en blivande kock kanske.


Kommentarer
Postat av: Yvonne & Solveig

Hej på er!

Va söt lilla Ida e!

Hoppas allt e bra med er.

Kram från oss alla i skåne! ;)

2008-10-20 @ 15:17:22
Postat av: Linda O Ida

Jo tack, vi har det så bra så! Kul att ni har hittat hit till min blogg! Kramar!

2008-10-20 @ 16:14:53
Postat av: Camilla

eller så e hon alldeles förskräckt över vad mamma kokar :)

2008-10-20 @ 18:40:40
URL: http://bloggen.fi/milla8
Postat av: Linda O Ida

Ja, det kan det ju oxå vara!

2008-10-21 @ 09:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0