Familjecafé

Ida och jag har varit på familjecafé idag i Ekenäs. Jag tycker det är en superbra grej att det ordnas såna här träffar. Speciellt bra är det för såna som mig, som inte har andra bebisar och nyblivna mammor i närmaste bekantskapskretsen. På caféet var också tre andra mammor förutom jag och så en ledare. Jag drack lite te och åt en rulltårtsbit och Ida fick åka runt i ledarens famn. Lite gnälligt var det nog och maten dög inte så vi stannade inte så länge. Genast när jag hade klätt på Ida och lagt henne i bilstolen somnade hon. Tröttsamt med familjecafé. Men lite "utanför" kände jag mig nog med Ida, för alla barnen som var där var över ett år, så mammorna pratade bara om "störrebarn-saker", och det var full rulle i lekrummet. Men vi ska fara på nytt på måndagen för då ordnas det familjecafé för barn under ett år, antagligen lite mer passande för oss.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tusen tack söta gulliga lillasyster! Fick en stor överraskning på posten :)

2008-10-25 @ 08:31:30
URL: http://bloggen.fi/milla8
Postat av: Linda O Ida

Hehe, jag sa ju att jag kan skicka på posten, så får du kakan och jag skålen! Kramar!

2008-10-26 @ 08:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0