En blogg?

Jo, jag o Ida har startat en blogg! Det trodde jag aldrig att jag skulle göra, men blev lite inspirerad av min syster Camilla som har haft en blogg i ca två år. Nu när jag är mammaledig så har jag ju relativt mycket fritid som jag kan tillbringa framför datorn.

Jag är alltså Linda, en 23-årig nybliven mamma från Pojo, Finland. Min dotter Ida är idag 10 veckor och två dagar, stora flickan! Vi bor tillsammans med min sambo, Idas pappa, och två katter, Wilma och Elvis, i ett egnahemshus.

Vad kommer jag att skriva i vår blogg? Ja, än så länge är det nog bara jag som skriver! ;-) Jag kommer nog att skriva mycket om Ida och om hennes utveckling, det händer ju så mycket nu under första året. Annars kan ni förbereda er på ganska så vardagliga funderingar, recept (jag älskar att baka), pyssel och foton.

Välkommen!


Kommentarer
Postat av: -Sofia-

Oj, vilken rolig idé det här med bloggen! Det piggade verkligen upp min annars tråkiga arbetsdag. Ida är sååå sockersöt att man bara vill pussa henne :)

Ser fram emot att läsa mer om er vardag och att få se mååånga bilder, speciellt på Ida, även om hennes mamma också är söt :)

2008-10-10 @ 20:19:01
Postat av: Tomas

Hej Linda :)



Va trevligt att man kan följa med va ni håller på med!!! Ja hade nästan glömt att du e bara 23 år ung! :)

Hoppas ni har det bra... måst komma o hällsa på nån gång när ja har vägarna förbi.



KRAM

2008-10-12 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0