Telefonbokstest

Bläddra bland kontakterna i din mobil och svara på frågorna. Jag lånar detta lite av min syster, medan jag väntar på att Ida ska somna så jag kan gå till duschen.

 

Har du kysst nummer sju?
Det är min chef, så nej.

Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, det är nog ett par år sen senast tror jag (en studiekamrat från Åbo).

Älskar du nummer tio?
Nej verkligen inte, också en gammal studiekamrat från Åbo.

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Det var en arbetskollegas ex och nej.

Brukar du hänga med nummer nitton?
Min syster! Jo, alltid när hon kommer på besök!

Gillar du nummer tjugosex?
E. Grönholm... för att vara ärlig kommer jag inte ens ihåg vem det är. Jag skulle tippa på en kursledare för flera år tillbaka.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Det var ett nummer till en tidning...

Hur känner du nummer trettioåtta?
Det är min sambo och Idas pappa!

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Nä det är jag nog inte, det är min chef nr 2.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Sen jag började lågstadiet, d.v.s. i 17 år.

Hur ser era telefonböcker ut? Jag kunde i alla fall konstatera att min telefonbok borde rensas! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0