Hej hopp

Ojdå, nu är det en vecka sen jag har skrivit senast. Vad har hänt sen dess? Tja, inte så mycket. Vi väntar fortfarande på att Ida ska svänga sig från rygg till mage. Hon jumpar jätteduktigt och försöker verkligen, men inte än... Första snön yrde i går på söndagen. Det var första gången som Ida såg snö, även om det bara var för ett kort ögonblick, för det smälte direkt på marken.

På lördagen åkte vi in till Salo, alla tre. Vi skulle bara titta lite, men i ärmen fastnade en 32" tavel-tv till sovrummet. Åhå. Det blev en lite dyrare resa. Jag försökte tjäna tillbaka pengarna på söndagen, då jag och mamma sålde kläder på loppis i Tanhuhovi, Lojo. Meen det lyckades inte riktigt, vinsten blev hela 17 euro (av vilket platshyran drogs av så det blev 9,50 euro). Det verkar som om man ska sälja tantkläder i XXL storlek för att det ska gå åt på loppis. Nä, jag får nog hitta på något annat för att bli av med mina gamla kläder.

Testar här att lägga ut en video på Ida, hoppas att det fungerar!



Kommentarer
Postat av: Dinah Järvinen

Så fint du håller i din skallra! Hälsa mamma att hon ska "tända belysningen". Kram från Mommo

2008-11-18 @ 20:57:34
Postat av: Linda O Ida

Heh, jo ja måst komma ihåg det nästa gång! :-)

2008-11-18 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0