Fullplanerat

Så var det en ny vecka igen... Jag tycker de här veckorna går med en förskräcklig fart, det känns som om vi har haft program varenda eviga dag. Den här veckan är också så gott som fullbokad. Idag har vi varit i Ekenäs på familjecafe, imorgon ska vi till rådgivningen. Onsdag kväll tillbringas i Byggnadsapoteket, då är det pysselkväll och vi gör julpynt och dricker glögg. Torsdag är det spädbarns-massage igen och på lördagen ska jag faktiskt jobba lite då det är Jul i Bruk, Ida ska vara hos sina farföräldrar. Puuuuuust, säger jag bara!

Igår bakade jag bullar, tack Linda för ditt goda recept. Jag använder bara det nuförtiden!





Konstverk av snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0