Sjuuuk....

Blä, nu har jag gått och blivit förkyld... Ont i halsen, snuva och hosta har jag, men Ida verkar inte ha fått nåt än i alla fall. Jag blev så ledsen igår när jag måddes konstatera att vi kan inte fara på familjecaféets julfest, jag hade sett fram emot det så, köpt tomteluva åt Ida o allt... Men inte ville jag ju smitta ner de andra mammorna och bebisarna! Kanske nästa år bättre tur.

Nu ska jag fortsätta att dricka hett honungsvatten och slötitta på tv, innan Ida vaknar....

Jo, det skulle jag ju också berätta, Ida sov ute i vagnen på söndagen hela FYRA timmar!! Tänk! Men igår när jag skulle lägga ut henne var det bara skrik med jämna mellanrum i en halvtimme, och sen när hon äntligen hade somnat körde en traktor förbi och jämnade till vägen utanför med världens skrammel och gnissel! Gissa vem som vaknade då förstås?! Dumma dumma traktor!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattis på födelsedagen!

Kramar Önskar

Vonsan & Danne

o Simpson & Sigge.



Solveig & Jan

o Felix.

2008-12-25 @ 22:10:58
Postat av: Linda O Ida

Tack så mycket!!

2009-01-03 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0