Ellas doptårta m.m.

Ella döptes i början av januari och till dopkaffet hade jag bakat och lagat lite gott att bjuda på. Som saltigt blev det en festlig skinksmörgåstårta (receptet härifrån), och det söta bestod av en gräddtårta, jordgubbspannacotta-tårta (receptet härifrån) och brownie-cupcakes (gjorde likadana till Idas 2-årskalas här, nu dekorerade jag dem med mascarponefrosting och mjölkchokladfrosting). Gräddtårtan är ljust botten fylld med hallonmousse och blåbär, dekorerad med Flora visp, marsipan och sockermassa.





Kommentarer
Postat av: Milla

tycker jag känner igen fotona :)

2011-02-20 @ 15:20:55
Postat av: Linda

Hmm.. undrar varför..?

:-)

2011-02-22 @ 18:09:10
Postat av: Linda

Hej!



Jag har gett dig en award från min blogg. Hoppas du inte har något emot det... :)

2011-04-08 @ 15:17:02
URL: http://lindas-hemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0