Växande mage

Hej alla i sommarvärmen! Äntligen behöver man inte frysa mera. Visserligen hoppade vi över våren, men det kommer jag inte i håg mer då jag sticker in mina bara fötter i sommarsandalerna. Härligt, härligt!

Och magen den växer, och den lilla filuren där inne kittlar allt vad den hinner. I tjugoförsta veckan är jag nu, dvs. ganska så exakt halvvägs. Nu har jag börjat bli lite normal igen, fått tillbaka aptiten och mår inte illa så mycket. Det kunde jag konstatera igår när själv jag åt upp en hel Fazers chokladplatta med Omar-smak. Inte mådde jag så bra efter det heller, men på ett normalt och "så ska de va" sätt. Här är min mage fotat idag.








(Heh, jag trodde inte att hela jag blev fotad, därav minen...)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är om magen! :)

Jag ska höra av mig när jag är i Karis om nån vecka, så kanske vi kan ses? Det är så jätte länge sen sist!

2010-05-21 @ 11:02:52
URL: http://lindas-hemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0