Snuviga igen

Jahapp, då var de dags igen. Jag fick ont i halsen för ett par dagar sen och nu har Ida blivit snuvig och fått lite feber. Idag har vi alltså varit hemma. Inte mycket har vi gjort heller, jag har satt på ett par tre tvättmaskiner och diskmaskinen två gånger (hade ett litet diskberg att ta i tu med). Sen har vi varit till matbutiken och hämtat väskan och vagnen från Idas dagmamma. En liten promenad ute i friska höstluften gjorde vi just före kvällsgröten och Ida somnade genast då hon kom i säng. Själv borde jag ännu vika lite tvätt.

Ikväll kommer min syster med familj ner hit till södra Finland, det ska bli så kul att träffas. Få se vad allt skoj vi hittar på!

Höstiga kramisar på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0