Framåt ska hon... ...hejdå gulleplutten!

Igår kom Ida på att man kan också dra sig framåt, inte bara glida bakåt. Det handlar visserligen bara om några centimeter men ändå. :-) Snart kryper hon runt i hela huset, så får jag springa efter.

Nu ska Ida få flytta in i sitt eget rum. Vi har haft lite kaos de senaste nätterna, men mycket gny och gnäll och gråt... Inge kul. Somnar gör hon nog vid halv åtta ungefär men vaknar flera gånger på kvällen och natten. MEN felet är delvis mitt, för jag vaknar också vid minsta lilla pip och tar upp henne... *skäms* Så nu ska vi prova med att ha henne i annat rum, så jag får sova och bara stiga upp om hon börjar gråta. Får se hur det går.... Jag tror att det är en fas på gång bara, hon lär sig så mycket hela tiden, så kroppen blir orolig och låter inte henne sova.

Nej nu måste jag gå till duschen, Ida sover ute för tillfället då brukar jag passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0